Monday, February 9, 2009

Kelemahan Kepada Spek Hitam


I avoid looking at mirrors nowadays, coz i feel haggard. Eyes are the window to ketuaan. And as of now, my eyes are haggard. Perlu ditutup dengan spek hitam yg kelam. Yesterday, kasi kawan Murdun for pembelian her spek, and aku pulak yg terlebih-lebih. I am so in love with the above specs. Bagus o, dia bungkus mata yg haggard, so langsung inda nampak mata. Tapi rogono dia bikin haggard jantung. Aku belum beli lagi, coz I m on a frugal mood (hmmmmmmm). Rogono original dia RM1,328, tapi si Lau Pan bilang dia boleh kasi kurang sampai RM880. (M&S - di kedai spek, yg taukeh dia handsome tapi tangan dia berkudis tu!). Inda aku berani suruh dia kasi pakai aku the spek. 'M scared kudisnya tejangkit ke muka ku yg already haggard.
Inda lah aku membeli the specs kan, terlampau mahal. Terlampau jua mahal utk spek pi site kan. Atau....perlu kah?Hmmmm.....
Above meja makan impian ku. nanti aku mau cari spray color-color and do as above pic. And I'm mengidam mau makan moist choc cake as pic below.
(P/s urutan foto-foto tidak matching dengan tema spek hitam).

6 comments:

Shabbymom said...

adihhhhh.....aku suka yg no 2 tu!!!!....ok bahhhh....tutup jak mata masa membayar tu!!!!!!

lawa oh tu meja makan....di mana tu mbok?

FJL said...

whimsi, siok baca tulisan2 mu, funny and menyenyumkan hati yg runsing hihi

whimsical said...

Mbok, the meja di The Garden.Bisai kan!!!Very whimsical.
FJL- jgn runsing runsing.nanti cepat tua hahahahahah

Val Aziz said...

kalu runsing pigi beli spek! Uih tahan betul iman mu kan, kalu sia suwaip suda tu! Loveleh! I know that kadai gete' tu boss nya..but memang good PR and terus terang kalu inda ngam sma muka dia kestau tu. Si paul bah namanya.

fabmom said...

hihi..funny..
tapi memang menduga iman..2-2 cantik o..

Anies Azeera said...

Nice... nice .. but harganya bikin haggard kocek juga kan. .. hehe, but kalau hati sudah suka, suwaip saja bah!